kolmapäev, 15. oktoober 2008

Kokkuvõte hooajast 2008

Jahi tõime Haapsalust Orissaarde mõni päev enne Jaanipäeva. Vastutuule ja jahi mitte tundmise tõttu venis sõit üle 12 tunni pikaks. Täpsemalt siis 12h 45min. Haapsalust väljusime kell 20:00 ja Orissaarde jõudsime järgmise päeva hommikuks 08:45.
Alguses polnud meil mootorit ega GPS-i, niiet teiste sadamate külastamist sel ajal ei toimunud. Mootori ja GPSi saime peale alles pärast Muhu Väina regatti, mis lõppes 19. Juulil. Seal ma osalesin Hiidlaste RJ-85 tüüpi jahi "Gamajon" meeskonnas.
Peale Väina hakkasime rohkem harjutama meeskonnatööd, kuid paraku oli alati üks neljast meeskonnaliikmest puudu. Sai käidud ka Haapsalus Valge Daami etendust vaatamas ja niisama Triigi sadamas. Oli küll plaanis Sõrru sõita, aga kuna enne pimedat ei olnud enam lootust kohale jõuda, otsustasin, et läheme Triiki. Pole ju Sõru farvaatri toodritel tulesid peal.
Kui vaheaeg läbi sai ja mina linna olin sunnitud minema, ei saanud enam nii palju purjetamisega tegeleda. Küll aga olen käinud Saaremaal peaaegu iga nädalavahetus ja siis on koos meeskonnaga harjutatud. Näiteks spinnakeri heiskamist. Spinni manöövreid tuleks meil kõige rohkem harjutada, sest muuga tuleme juba enamvähem normaalselt toime. Ideaalist on asi loomulikult veel kaugel.
Nagu lugeja võis märgata, ei ole mainitud ühtegi võistlust kus "Lagle" oleks osalenud see hooaeg. Tõsi, see hooaeg me polegi "Lagle"-ga võistlemas käinud, sest puudus mõõdukiri. Järgmiseks hooajaks teen ma selle kindlasti ära.

Kommentaare ei ole: